środa, 3 kwietnia 2013

Wielkie Otwarcie!

Raz, dwa.. 
Raz, dwa, trzy..
Próba klawiatury..
Czy dobrze mnie widać?
Tak?
No to zaczynamy..!

Jest mi niezmiernie miło powitać wszystkich odwiedzających na jednym w swoim rodzaju (chciałabym, żeby tak było :))  blogu poświęconym tematyce gotowania/smażenia/pieczenia.

Jak to się zaczęło?  

Gdyby ktoś, 5 lat temu, powiedziałby mi, że będę prowadzić swojego bloga kulinarnego i pokocham, m.in. pieczenie ciast – stuknęłabym się w głowę. Ja i kuchnia? Dwie lewe ręce, jeżeli chodzi o gotowanie? Dobre sobie.. 

I tu następuje zwrot akcji.. 

Z powodu wyjazdu na studia, z dala od domowych obiadków, zmuszona do przyrządzania sobie posiłków, metodą prób i błędów przygotowywałam sobie raz lepszą (czyt. jadalną, nawet jadalną) raz gorszą (niejadalną - przypaloną, przesoloną, rozgotowaną, niedogotowaną) strawę. Jednak nie ma tego złego, bo dzięki temu odkryłam, że gotowanie powoli staje się najpierw zainteresowaniem, potem hobby, a kiedy przez żołądek trafiłam do serca mojego Lubego, stwierdziłam, że rewolucje w kuchni to moja pasja!

Mam nadzieję, że zainteresuję Was swoimi kulinarnymi inspiracjami!

A wszystko to z miłości do gotowania! ♥

4 komentarze:

  1. Czyli w skrócie: od zupki chińskiej do crème brûlée ;)

    Powodzenia i do przeczytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w ten deseń ;) Udowodnię, że gotować każdy może, o!

      Usuń
  2. Powodzenia skarbie ;*

    Gdyby był potrzebny tester kulinarny to wiesz że na mnie zawsze możesz liczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też polecam się w roli testerki ... szczególnie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń